نوشته شده توسط : Rahim

 

همه ی کاربران کامپیوتر بنا به نیازهای خود و کارهایی که در فضای مجازی انجام می دهند نرم افزارهایی را نصب می کنند و یا گاهی نیز برای رفع خستگی و تجربه ی کمی هیجان اقدام به نصب بازی ها و برنامه های سرگرم کننده می نمایند . در این بین برخی از برنامه ها یا بازی ها هستند که پس از انجام کار یا تفریح دیگر هیچگونه نیازی به بودن آنها نخواهیم داشت و در این صورت است که فکر حذف آنها به فکرمان می رسد . بسیاری از کاربران راه ساده ی استفاده از آن اینستالر های برنامه یا بخش Add or Remove program ویندوز می باشد . در اینکه طی این مراحل ساده ترین گزینه است هیچ شکی نیست اما آیا به سادگی انجام یک کار می اندیشد یا کیفیت انجام آن ؟

Revo Uninstaller Pro

اگر توجه داشته باشید همیشه پس از گذشت چندین روز از نصب ویندوز و نصب و حذف برنامه های مختلف ویندوز شما دچار افت سرعت محسوسی نسبت به روز نخست می شود و دلیل آن چیزی نیست جز انباشته شده اطلاعات بی مورد و ناقص در ویندوز که دلیل این امر نیز کامل انجام نشدن پروسه ی Uninstall می باشد .

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را در پي سي ايكس داریم برنامه است بسیار جالب و کاربردی که به شما در پاکسازی کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوزتان کمک می نماید . این نرم افزار که Revo Uninstaller Pro نام دارد این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا تنها با چندین کلیک ساده و چه بسا ساده تر از راههایی که همیشه برای حذف برنامه ها طی می کنید اپلیکیشن ها و بازی هایی را که دیگر به وجودشان نیازی ندارید پاک کنید بی آنکه پس از گذشت چند روز کاهش سرعت ویندوز را شاهد باشید . Revo Uninstaller Pro با آنالیز کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می تواند هنگامی که قصد حذف آنها را دارید به طور کامل فایلهای ساخته شده توسط آنها و نیز اطلاعاتی که در رجیستری ویندوز ذخیره شده است را شناسایی کرده و با حذف آنها هیچ گونه ردپایی از برنامه ها باقی نمی گذارد . بنابراین با یک تیر دو نشان زده اید ؛ هم از سرعت کامپیوترتان کاسته نخواهد شد و هم هارددیسک شما پر از اطلاعات خالی نمی گردد .
اگر یکی از کاربران ویندوز های اکس پی ، ۲۰۰۳ ، ویستا و یا سون باشید توانایی استفاده از این نرم افزار را خواهید داشت .

 

 

 


 

hajm حجم : ۷٫۰۸ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

آموزش تغییر زبان Revo Uninstaller Pro 2.5.1 به انگلیسی

 

متاسفانه این نسخه به طور پیش فرض روی زبان ترکی هست اما با چند کلیک ساده میشه اونو به انگلیسی تغییر داد .
کافیه طبق شماره بندی تصویر زیر مراحل رو برید تا فعال بشه !

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: حذف کامل بازی ها , حذف کامل بازی ها نصب شده بر روی ویندوز , حذف کامل برنامه ها از روی ویندوز , دانلود , دانلود رایگان نرم افزار , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Revo Uninstaller Pro , دانلود نرم افزار Revo Uninstaller Pro 2 , 5 , 1 , مدیریت بر حذف برنامه ها , نرم افزار Uninstaller , نرم افزار حذف برنامه , نرم افزار حذف کامل برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 1424
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: